מכירה אחר (קרקע), Tigre, Buenos Aires, ארגנטינה, Arroyos Tres Sargentos y Malvinas

מכירה - Cod. 28838

  • טיפולוגיה: אחר (קרקע)
  • אזור: 12300 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

דוס ריוס פאראנה דלתא - גן עדן עלי אדמות

לקנות פיסת גן עדן רק להתרחק בואנוס איירס

זה מדהים כי אתה יכול לקנות פיסת גן עדן רק טיול קצר הרחק מן העיר רועש נפלא אבל מדהים של בואנוס איירס. המקום שאני לוקח על זה נקרא דוס ריוס קומפלקס ידידותי ידידותי לסביבה הממוקם על דלתא פאראנה (https://en.wikipedia.org/wiki/Paraná_Delta)

תאמין לי, אם בכל מקום מגיע להיקרא גן עדן של רוגע ויופי זה דוס ריו. זהו ללא ספק מקום מדהים לברוח אליו. זה מקום שבו אתה יכול לשחזר את הרוח שלך מחדש לגדל את האנרגיה שלך. הבנייה בדלתא הוגבלה לאחרונה עם הממשלה להפסיק את הבנייה החדשה כדי לוודא שהשטח הזה ישמור על המרחבים הפתוחים שלו, על תחושת השלום והשלווה שלו וכמובן להגן על חיי הבר והצמחים החיוניים. החדשות הטובות הן שאתה עדיין יכול לקנות חלקת אדמה של מעל דונם אחד על דוס ריוס, לבנות את הבקתה או בית ליד הנהר ולשבת לאחור ולתת את העולם להדגיש בזמן שאתה נשאר רגוע ובטוח ובכל זאת להיות קרוב מאוד לעיר. המגבלות שמטילה הממשלה בנוגע לבנייה גם יקנו על דיוס ריוס השקעה גדולה לעתיד, שכן המחירים יכולים לעלות רק.

בואו נודה בזה, כולנו צריכים מקום לברוח אליו. הבעיה היא רוב המקומות המציעים מה שדוס ריוס מציע לכם, רחוקים מאוד מבואנוס איירס. כדי להגיע אליהם, כרוך מבזבז הרבה זמן, הרבה נהיגה; המון מתח בלחימה עם התנועה, משא ומתן על שדות התעופה צפופים וכמובן נסיעה יקר בימים אלה. עם זאת, עם דוס ריוס לא רק שזה מקום נפלא להרגיע את המתח בעיר שלך, זה מאוד קל ומהיר להגיע. בשל קרבתו לתואר ראשון תוכלו להגיע unstressed ויש לי מספיק זמן ליהנות מה Dos ריוס מציעה ומה שהיא מציעה הוא מדהים לחלוטין .............

ממוקם רק 30kms מהעיר בואנוס איירס אבל כאשר אתה שם, זה ירגיש כמו 1000kms מן הכאוס של העיר. המקום השקט הזה חי עם חיי הציפורים המדהימים ביותר. הנהר הוא teaming עם דגים ואת הצמחייה ואת העלווה הוא כאילו אתה בג 'ונגל של גן עדן טרופי. העיר נמצאת במרחק נגיעה, אבל הרעש והכאוס שלה לא יגעו בך כאן. במקום זאת תנשום אוויר טהור ותשמע את צליל הטבע, של ציפורים המדברות זו עם זו, עצים משתחווים ברוח וצפרדעים לוחשים זה את זה. הרעש של העיר ירגיש 1000 ק"מ משם, ובכל זאת זה קרוב כל כך קרוב לעיר.

דוס ריוס הוא קומפלקס של מעל 70 דונם ויש לו רק 32 דונם אחד מגרשים למכירה (24 כבר נמכרו) כל מגרש יש מעל דונם של קרקע כל מגרשים יש חזית הנהר. שאר הארץ (מעל 30 רופאים) הוא בבעלות הקהילה דוס ריוס כלומר בעלי העלילה. יש מספר מסלולים שנבנו עבור בעלי מגרש ליהנות מהם לחצות את המתחם לקחת את הטיולים הנפלאים ביותר. עם רק 32 נכסים / מגרשים בסך הכל זה לעולם לא יהיה מעל צפוף אז אתה יכול להיות בטוח שלווה שלך בניגוד קומפלקסים אחרים, אשר לגמרי מעל צפוף. דוס ריוס יש גם את היתרון של בריכת שחייה נהדרת ליהנות לשחות יפה בשמש החמה כדי להתקרר אזור הסיפון עם ישיבה parrilla לבשל אסאדו המושל (אל תשכח את ההזמנה שלי בבקשה!)

אין ספק כי דוס ריוס הוא מקום קסום מאוד לבחור כמקלט שלך מן העולם הזה מטורף הן בחורף ובקיץ. עם המיקום שלה כל כך קרוב לעיר, לברוח הטירוף מעולם לא היה קל ולא יותר שליו.

כאמור כבר רוב המגרשים נמכרו ויש רק שמונה מגרשים שנותרו אז לא להחמיץ. אם אתם מחפשים לבנות נכס איפשהו ליד העיר, שבו אתה יכול להירגע ולטעון, Dos ריוס הוא המקום שאני מבטיח לך. זה יהיה כנראה את ההחלטה הטובה ביותר שתעשה אי פעם.

אם אתה רוצה לדעת יותר על פרוייקט זה נהדר לגלות יותר אנא צרו איתי קשר באמצעות דואר אלקטרוני.
נ.ב. מחיר הפרסום הוא אחד reventa למכירה, אשר נמצא במיקום נהדר מאוד ליד הבריכה. זה מוצע במחיר נהדר, כמו הבעלים צריך מכירה מהירה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB