מכירה קרקע חקלאית, Falda del Carmen, Cordoba, ארגנטינה, Falda del Carmen

מכירה - Cod. 34864

  • טיפולוגיה: קרקע חקלאית
  • אזור: 610000 m²
  • חדרים: 5
  • תנאי בנייה: Excellent

הזדמנות ייחודית לרכוש קרקעות רק 25 דקות נסיעה מקורדובה, העיר השנייה בגודלה של ארגנטינה.

זו ארץ יפה של 61 דונם ממוקם רק 25 דקות נסיעה מעיר הבירה של קורדובה, ארגנטינה, ליד כפר מקסים בשם Falda דל כרמן. קרבתה לקורדובה, המציעה גישה לשדה התעופה הבינלאומי ולתשתיות המעולות שלה (בתי חולים, בתי מלון, בתי מלון, אוניברסיטאות וכו ') הופכת נכס זה הזדמנות יוצאת דופן להשקעה בפרויקטי פיתוח פוטנציאליים כגון שכונה מגודרת או מסלול גולף, בין אפשרויות רבות אחרות.

הקרקע יש גישה דרך נתיב לאומי כי תקשורת העיר אלטה Gracia עם הכביש המחבר את קורדובה כדי קרלוס פז. ממוקם רק 20 ק"מ קרלוס פז ו 7 ק"מ אלטה Gracia.

הנכס נחשב עם מים, חשמל, קורל שונים מגודר כראוי שני בתים במצב טוב מאוד.

קורדובה נמצאת במרכז ארגנטינה, בירתה, קורדובה, היא העיר השנייה בגודלה בארגנטינה. יחד עם המחוזות השכנים שלה סנטה פה ו Entre Ríos, Córdoba מהווה את העמותה הכלכלית הפוליטית המכונה אזור המרכז.

המחוז של קורדובה יש כלכלה חזקה בשל היותו יעד תיירותי הממשלה. Audiophiles מרחבי הארץ ואת העולם לבוא Cordobá בהמוניהם ליהנות השנתי Kosquín מוזיקה עממית, Jesús María פולק, פסטיבלים טמאים.
מלבד האטמוספירה החגיגית שלה, יש לקורדובה גם ציוני דרך ארכיטקטוניים ותרבותיים חשובים: המוזיאון העירוני של מוסאו דה סוברמונטה (Museo Provincial Marque de Sobremonte), מוזיאון פריזאי חוסה אנטוניו דה אלברטו (San Antonio), המאה ה -17 אל קבילדו (El Cabildo), או בניין העירייה, הקתדרלה הרומנסקית ​​איגלסיה (Romanesque Iglesia Cathedral) והכנסייה הישועית לה קומפניה.
בקורדובה יש בדרך כלל מזג אוויר מתון, נהרות קטנים יחסית, אגמים וספירה עם הרים המגיעים לגובה של כמעט 3000 מטר גובה ומר צ'יקיטה, אחד הלגונות הגדולים של מים מלוחים ביבשת דרום אמריקה.

אנא, פנה אלי לקבלת מידע נוסף.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


המודעה פורסמה על ידי פרטיים
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB