מכירה וילה, Bariloche, Rio Negro, ארגנטינה, Peninsula San Pedro

מכירה - Cod. 29796

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 317 m²
  • חדרים: 8
  • רצפה: wood

Turn-Key מרשים, הנדל"ן המניב בסביבה שופעת, פרטית.

הזדמנות יוצאת דופן הנדל"ן ממוקמת בתוך בשכונה יוקרתית סן קרלוס דה ברילוצ'ה, ארגנטינה, דירת שלושה בית היקר הזה שוכנת בארבעת דונמים של גינון מטופח.

כל הבתים בנויים היטב, יצירות מופת אדריכלות הפטגוני בעבודת יד כולל פרטים מעץ מחוייט, מאפייני בנייה ברילוצ'ה נאים ותקרות זכוכית משולבות וכן צנעת פרט, חניה פרטית אבטחה מגודרת.

הבית הראשי בנוי ברוש ​​הר הוא תכנית רצפה היטב ערוכה שווה 182 מ"ר. חלל המגורים למחיצות מרווח לחדר מגורה גדול, חדר אוכל גדול, שלושה חדרי שינה (המאסטר מפורט עם אמבט ג'קוזי חדר ארונות), שני חדרי אמבטיה, סלון. המטבח מוגדר השף הנלהב, עם בפינת אוכל בונוס.

בית ההארחה הוא בחדר עם שני מרווח, שתי אמבטיה, 65 תכנית רצפת מטר מרובעת, מושלמת עבור כל סוג של אורח: משפחות נסיעה לוויה או זוגות. כמו כן נבנה הר ברוש ​​הבית מאובזר עם פרטים יפים מסובכים כמו אח אבן, נאה צהרים, והיכנס מבטאים.

מבנה שלישי פועל כיום כבית של מטפלת, אבל גם יכול להיות עוד בית הארחה אם רוצה כל כך. 40 זה תא מטר מרובע מציע שני חדרי שינה, חדר אמבטיה מלאה, מטבח יעיל, ופינת אוכל נפרדת.

כן נכלל לברבקיו סגור / Play House (מוכר גם בשם quincho). הבניין פתוח זו מציעה פינת אוכל נפרדת - מעולה לאירוח - וחדר אמבטיה וחימום משלה. כבונוס נוסף, יש חלל מוסך בניין מיועד כביסה, סדנה ואחסון.

סביב הנכס הוא הגדרת פרק וטהורה המעוצבת להפליא. עוצב עם שטח דשא הוקם, צמחים מקומיים, עצי גידול זקנים וערוגות פרחים משגשגות, ההגדרה מזמינה ומושלם כדי לחוות את שלוות גן הפטגוני נכון. העילות מציעות גם מבטים של בלוז המבריק של אגם נאוול ואפים.

אל תתנו את ההזדמנות הזאת כדי הבעלים של נכסים מניבים מדהים, הכנסה בגן עדן יעבור לך.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB